Ne zamudite
posebnih ponudb, novosti
in promocijskih kuponov!

Prijavite se na naše novice in obenem pridobite
3% popust na vaše prvo naročilo.

Popust velja za nakup vseh izdelkov iz redne ponudbe.
Ne velja za izdelke v akcijskih ponudbah in paketih.

Izpolnite obrazec za prenos brezplačne e-knjige



Kdo v resnici skrbi za naše zdravje?


Pandemija, ki se vleče iz lanskega leta, nas je ujela nepripravljene. Večina ljudi je bila preveč ujeta v vsakodnevne obveznosti, da bi se poleg vsega še sistematično ukvarjala s skrbjo za zdravje. Brezplačno zdravstvo in prepričanje, da zdravnik pozdravi vse zdravstvene tegobe, nam je ponujalo potuho. Trenutne razmere pa nas opominjajo, da bo odgovornost za lastno zdravje potrebno vzeti v svoje roke.

Naš prvi in najpomembnejši zdravnik je naš imunski sistem. Če deluje pravilno in ga dobro podpiramo, nas bo zaščitil pred boleznijo ali jo uspešno premagal. Za dobro delujoč imunski sistem pa je potrebno sprotno vsakodnevno delo, ne obstaja namreč čudežna tabletka, potreben je širši pristop.
 

5 korakov za podporo imunskemu sistemu

Črevesje, domovanje imunskega sistema  

Glede na to, da se več kot 70 % celic imunskega sistema nahaja v črevesju, je črevesni mikrobiom temelj za dobro delujoč imunski sistem. Črevesni mikrobiom sestavljajo vsi mikroorganizmi (bakterije, glivice, evkarionti in virusi), ki se v nahajajo v črevesju. Le mikrobiom z uravnovešenimi razmerji med mikroorganizmi nas lahko uspešno ščiti pred zunanjimi patogeni, kot so bakterije, virusi in drugi. Črevesni mikrobiom poleg zagotavljanja podpore našemu imunskemu sistemu opravlja še številne druge pomembne funkcije kot so prebava, presnova, uporaba kalorij in proizvodnja vitaminov. Brez uravnovešenega mikrobioma ni dobre prebave in presnove, kar pomeni, da se hranila iz živil in prehranskih dopolnil, četudi kakovostnih, ne bodo nujno dobro absorbirala.

Prehrana in posebna hranila

Z optimalno prehrano poskrbimo za imunski istem na dva načina – posredno preko urejenega mikrobioma in neposredno z zagotavljanjem pomembnih hranilnih snovi. Zelo pomembno je, da se prehranjujemo z ekološkimi, lokalno pridelanimi in svežimi živili. Izogibanje procesiranim živilom in sladkorju je nujno, če želimo imunskemu sistemu nuditi optimalno podporo. Naše krožnike naj tekom dneva v 70 % napolni zelenjava, ne pozabimo tudi na uživanje dovolj sadja. Zelo blagodejno bodo na našo odpornost vplivala fermentirana živila in napitki (kombuča, kislo zelje, kimči).
Ker so dandanes živila precej hranilno osiromašena, je vsekakor pomembno poskrbeti za nekaj dodatkov. Za imunski sistem so še posebej pomembni vitamin D, vitamin C in cink.

Vitamin C je le ena od snovi esencialnega pomena za naše zdravje. Deluje kot močan antioksidant in je izjemno pomemben za podporo optimalnemu delovanju imunskemu sistemu.
Vitamin D je še en izmed nujno potrebnih vitaminov za imunski sistem. Ker se v preteklem obdobju več zadržujemo doma, stran od sončnih žarkov, je pomanjkanje še pogosteje, vodi pa v oslabljen imunski sistem, najpogosteje v težave z respiratornim sistemom.
Izjemnega pomena za odpornost je tudi cink. Telo ga ne zna shranjevati, zato je pomemben vsakodneven vnos.

Narava in rekreacija

Za delovanje imunskega sistema je zelo pomembno sonce, saj je naravni vir vitamina D. Preživite prosti čas v naravi in globoko, zavestno dihajte. Tako boste telo napolnili s kisikom, virom življenja.

Manj stresa, več smeha

»Smeh je pol zdravja« ni le stavek brez podlage, pozitivni občutki namreč prekinejo stresni odziv telesa in spodbudijo delovanje imunskega sistema. 
Stres na delovanje živčnega sistema vpliva tako, da upočasni prebavo, presnovo, regeneracijo in delovanje imunskega sistema, zato smeh postavite na dnevni urnik! Vsak dan si vzemite čas zase in poglejte komedijo, preberite knjigo ali o prijetnih temah poklepetajte s prijateljem. Zavestno gojenje čustev s pozitivnimi vibracijami, kot sta hvaležnost in ljubezen, umirjajo živčni sistem in vzpodbudijo regeneracijo telesa. Zaprite oči za nekaj minut in pomislite, za kaj vse ste hvaležni in se prepustite blagodejnim občutkom.

Spanje

Regeneracija telesa se ne more odviti, če telesu ni na voljo zadosti spanca. Poskrbite za 6-8 ur neprekinjenega nočnega spanca.


Vsa orodja za graditev in sprotno vzdrževanje dobrega imunskega sistema so torej v naših rokah. Čas je, da jih vzamemo resno in jih vključimo v svoj vsakdan. Le tako bomo mi in naši otroci lahko brezskrbno pluli skozi nemirna obdobja in se počutili veliko bolj varne.
Vavčer za digitalni marketing (izdelava spletne trgovine) sofinancirata
Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Copyright Eubioma © 2020   |   Pravno obvestilo   |   Uporaba piškotkov
Izdelava: MMStudio