Ne zamudite
posebnih ponudb, novosti
in promocijskih kuponov!

Prijavite se na naše novice in obenem pridobite
5% popust na vaše prvo naročilo.

Popust velja za nakup vseh izdelkov iz redne ponudbe.
Ne velja za izdelke v akcijskih ponudbah in paketih.

Izpolnite obrazec za prenos brezplačne e-knjige



Pridobite 5% POPUSTA ob naslednjem nakupu.
Prijavite se na e-novice in ob zaključku nakupa pridobite 5% popust ob naslednjem nakupu.

Želim se prijaviti   Ne želim se prijaviti
Celostna
obravnava
Brezplačno
svetovanje
Brezplačna
poštnina nad 50 €
Dostop do izvidov

Kako natrenirati možgane, da ohranjajo zbranost?


Ali ste že morda kdaj brali o vajah za ohranjanje zbranosti ali jih celo že kdaj izvajali v praksi? Za vse, ki tega še niste nikoli poizkusili, smo zbrali nekaj preprostih nasvetov, kako vašo sposobnost za ohranjanje zbranosti dvigniti na višjo raven in jo tam čim dlje časa tudi zadržati. Ohranjanje zbranosti vam bo pomagalo pri boljši delovni uspešnosti in večji delovni storilnosti.

Kaj vas naučijo vaje za ohranjanje zbranosti?

1. Učinkovitega planiranja delovnih procesov pri reševanju delovnih situacij.

2. Hitrejšega prepoznavanja prioritetnih nalog.

3. Pridobili boste veščine, kako ignorirati zunanje moteče dejavnike.

4. Pridobili boste delovno samozavest.

5. Lažje obvladovanje stresnih situacij.

Vaje za ohranjanje zbranosti se vam bodo sprva zdele enostavne, toda po kratki začetni fazi kmalu sledijo trenutki, ki od vas zahtevajo kar nekaj miselne pozornosti.



Vsi ste že slišali za rek: »Vaja dela mojstra, mojster dela vaje!« Trening ohranjanja pozornosti je sinonim omenjene izjave. Za vas smo izbrali nekaj osnovnih vaj in opisali njihove koristi, ki vam bojo služile v vašem življenju:

1. 5-minutna meditacija:

Pri meditaciji je pomembna kontrola dihanja, ki je ključnega pomena pri soočanju z različnimi čustvenimi situacijami, ki jih doživimo na delovnem mestu ali šoli. Nadzor nad čustvi pripelje do lažjega ohranjanja pozornosti na opravljanje trenutne naloge.

2. Trening telesne koordinacije:

Disciplina ponavljajočega izvajanja pravilnih telesnih gibov zahteva veliko pozornosti. Telesni trening omogoča lažje ohranjanje pozornosti pri večkratno ponavljajočem delom, kjer ne sme prihajati do napak.

3. Igra štetja:

Enostavna matematična igra, kjer se od števila 100 odšteva določeno število, npr. 3 (100, 97, 94, 91,…). Težji izziv predstavlja podobno odštevanje med določeno aktivnostjo, kjer je poleg odštevanja potrebno misliti tudi na koordinacijo telesa (»multitasking«).



S čim podpreti delovanje možganov?

Za optimalno delovanje možganov je pomembna raznolika in uravnotežena prehrana, skrb za zadosten počitek in urejen vzorec spanja ter redna telesna aktivnost ali kakršnakoli dejavnost sproščanja telesne energije.

Na vse podporne elemente ohranjanja delovanja možganov lahko vplivamo sami, pomembno je le to, da si ustvarimo zdrave življenjske navade, ki ne bojo stvar neke prisile ampak stvar podzavestne rutine.

Pri prehrani je bistvenega pomena, da zaužijemo dovolj zdravju koristnih Omega 3 maščobnih kislin EPK in DHK, ki sta pomemben element v sestavi naših možganov. EPK in DHK imata nevroprotektivne lastnosti in predstavljata pomemben del zdravljenja in preventive pred razvojem bolezni živčevja. Najpomembnejša maščobna kislina v sestavi možganov je DHK omega 3 maščobna kislina. EPK in DHK imata tudi protivnetne lastnosti, zato prispevata tudi pri zaščiti možganov pred posledicami oksidativnega stresa, na katerega so maščobe zelo občutljive. Posledice oksidativnega stresa ali raznih vnetij na možganskih membranah lahko vplivajo na zmanjšano funkcijo pomnjenja in učenja.

Za optimalno delovanje možganov je pomembna tudi energija v obliki molekul ATP, ki jih naše celice same proizvedejo v procesu celičnega dihanja. Sinteza ATP energijskih molekul po 25 letu začne počasi upadati, kar vpliva tudi na naše možgane, ki so poleg srca največji porabniki ATP energije. Ključen element sinteze ATP energije je molekula NADH, ki poskrbi za aktivacijo postopka sinteze ATP molekul, hkrati pa sodeluje še v mnogih drugih procesih za zaščito celičnih membran.

Izgube NADH molekul s prehrano ne moremo nadoknaditi, Omega 3 maščobnih kislin pa najdemo v prehrani dovolj, vendar žal zaužijemo premalo tovrstnih živil z zdravimi maščobami. Vrhunska prehranska dopolnila, ki vsebujejo visoko biorazpoložljiva hranila, so naša rešilna bilka, da poskrbimo za zadosten vnos Omega 3 maščobnih kislin in NADH molekul, ki nam pomagajo ohranjati vitalnost naših možganov.

Pri prehranskih dopolnilih z Omega 3 maščobnimi kislinami izberite take, kjer imajo jasno definirano stopnjo oksidiranosti maščobnih kislin – TOTOX stopnja. Asta Omega 3 ima TOTOX stopnjo pod vrednostjo 5, kar je zelo dober rezultat glede na oksidacijsko stopnjo nekaterih Omega 3 maščobnih kislin v kapsulah, kjer se lahko vrednost TOTOX stopnje dvigne nad 30. Manjša kot je TOTOX stopnja, bolj so Omega 3 maščobne kisline efektivne in imajo možnost visoke biorazpoložljivosti.

Edini učinkovit NADH, ki je dovolj stabiliziran, da se brez spremembe v sestavi absorbira v krvni obtok, je NADH Original. Njegovo delovanje so tudi klinično testirali in ugotovili, da je za opazen učinek v počutju dovolj že 1-2 NADH lingvaleti na dan.

Poskrbite za svojo sposobnost dolgotrajnega ohranjanja zbranosti in tako uspešneje in učinkoviteje sledite svoji poti doseganja vaših osebnih in kariernih ciljev. Verjeli ali ne, pri tem se lahko tudi zelo dobro sprostite in zabavate, saj lahko v trening ohranjanja zbranosti vključite tudi vaše bližnje.


Copyright Eubioma © 2020   |   Pravno obvestilo   |   Uporaba piškotkov
Izdelava: MMStudio