Ne zamudite
posebnih ponudb, novosti
in promocijskih kuponov!

Prijavite se na naše novice in obenem pridobite
5% popust na vaše prvo naročilo.

Popust velja za nakup vseh izdelkov iz redne ponudbe.
Ne velja za izdelke v akcijskih ponudbah in paketih.

Izpolnite obrazec za prenos brezplačne e-knjige



Pridobite 5% POPUSTA ob naslednjem nakupu.
Prijavite se na e-novice in ob zaključku nakupa pridobite 5% popust ob naslednjem nakupu.

Želim se prijaviti   Ne želim se prijaviti
Celostna
obravnava
Brezplačno
svetovanje
Brezplačna
poštnina nad 50 €
Dostop do izvidov

5 mitov o omega 3 maščobnih kislinah


Omega-3 maščobne kisline so postale pravo "superživilo", o katerem se pogosto razpravlja – a na žalost to prinese tudi veliko napačnih informacij.
Omega 3 maščobne kisline imajo številne koristi za naše zdravje, vendar pa se v poplavi informacij lahko zlahka zmedemo.


V tem članku smo se poglobili v nekaj najpogostejših mitov o omega-3 maščobnih kislinah, da razjasnimo dejstva in vam omogočimo bolj informirano odločanje o vaši prehrani in uživanju prehranskih dopolnil. Pred vami je torej razbijanje mitov in spoznavanje resnice o teh izjemnih maščobah!

• Mit 1: Omega-3 maščobne kisline so škodljive za srce.

Resnica: Nasprotno, omega-3 maščobne kisline so koristne za srce. Številne študije so pokazale, da lahko redno uživanje omega-3 maščobnih kislin zmanjša tveganje za srčno-žilne bolezni, vključno z zniževanjem ravni trigliceridov, zmanjševanjem vnetja ter izboljšanjem zdravja srčne mišice in krvnega tlaka. Seveda pa niso vse omega-3 maščobne kisline enake kakovosti, pozitivne učinke na zdravje lahko pričakujete samo od nizko oksidiranih omega 3 maščobnih kislin in dovolj visokih dnevnih odmerkov.

• Mit 2: Omega-3 maščobne kisline so le za starejše ljudi.

Resnica: Omega-3 maščobne kisline so pomembne za ljudi vseh starosti. Otroci in mladostniki potrebujejo omega-3 maščobne kisline za zdrav razvoj možganov in živčnega sistema, medtem ko odrasli koristijo z njihovim vplivom na srčno-žilno zdravje, možganske funkcije, vnetja, hormonsko ravnovesje in celostno dobro počutje. Uživanje zadostne količine omega-3 maščobnih kislin je koristno za vsakogar, ne glede na starost. Na žalost je v Evropi opaziti veliko pomanjkanje omega 3 maščobnih kislin prav pri otrocih in ženskah.

• Mit 3: Omega-3 maščobne kisline povzročajo prekomerno telesno težo.

Resnica:
Ni znanstvenih dokazov, ki bi podprli trditev, da uživanje omega-3 maščobnih kislin povzroča neposredno povečanje telesne teže. Pravzaprav so nekateri študije pokazale, da lahko omega-3 maščobne kisline pomagajo pri uravnavanju telesne teže in zmanjšanju tveganja za debelost, obenem namreč pomembno vplivajo na zdravje črevesnega mikrobioma, ki vpliva tudi na našo telesno težo.

Mit 4: Rastlinski viri omega-3 maščobnih kislin so enako učinkoviti kot ribje olje.

Resnica: Rastlinski viri omega-3 maščobnih kislin, kot je laneno olje ali chia semena, vsebujejo ALA, omega 3 maščobno kislino, ki se v telesu ne pretvori enako učinkovito v EPA in DHA kot ribje olje. EPA in DHA sta bolj biološko aktivni obliki omega-3 maščobnih kislin in imata največ (dokazanih!) koristi za zdravje.

Mit 5: Omega-3 maščobne kisline so le za ljudi, ki ne jedo dovolj rib.

Resnica:
Tudi če vsakodnevno uživate ribe, je dodatek omega-3 maščobnih kislin lahko koristen, saj je težko doseči priporočene dnevne količine samo s prehrano. Poleg tega nekatere ribe vsebujejo povečane ravni težkih kovin, zato je dodatek omega-3 maščobnih kislin lahko varna alternativa za doseganje optimalnih ravni brez izpostavljenosti škodljivim snovem.

Omega-3 maščobne kisline prinašajo številne koristi za srce, možgane in celo vid. Vključite jih v svojo prehrano, da boste podprli svoje dobro počutje.

Da boste znali izbrati najučinkovitejše omega 3 olje za vas, potem si preberite tudi članek o lastnostih omega 3 olj, ki nakazujejo na najbolj kakovostna omega 3 olja.
Copyright Eubioma © 2020   |   Pravno obvestilo   |   Uporaba piškotkov
Izdelava: MMStudio